Nu ai găsit produsul dorit?
Cere o ofertă personalizatăRAVENOL VMP USVO SAE 5W-30 este un ulei de motor cu fricțiune scăzută, pe bază de PAO (Polialphaolefin), în special cu tehnologie USVO® și tehnologia CleanSynto® dovedită pentru motoarele pe benzină și diesel cu și fără turbo-încărcare și injecție directă.
Datorită tehnologiei USVO® obținem o stabilitate de vâscozitate extrem de ridicată. Evităm dezavantajele amelioratorilor de vâscozitate polimerică în timp ce profităm de ele. Aceasta îmbunătățește protecția motorului, performanța, curățenia motorului și intervalele de scurgere de ulei. Tehnologia USVO® face posibilă ca produsul să nu aibă pierderi de forfecare pe întregul interval de schimbare și să fie extrem de stabil la oxidare. Această tehnologie unică ajută la lubrifierea uleiului mai rapid, reducând astfel frecarea, păstrând motorul curat și eficient.
RAVENOL VMP SAE 5W-30 se bazează pe aditivi cu conținut redus de cenușă pentru utilizare în autoturisme moderne cu motoare diesel și benzină, cu caracteristici excelente de pornire la rece, consum redus de ulei și emisii reduse de poluanți. Acest ulei va crește durata de viață a DPF și TWC. Dezvoltat pentru economia de combustibil și economisirea energiei în motoarele standard EURO VI, EURO V și EURO IV cu intervale normale și extinse de schimb de ulei (până la 50.000 km sau 2 ani posibil).
RAVENOL VMP SAE 5W-30 a obținut prin formularea sa cu uleiuri de bază speciale un indice de viscozitate ridicat. Comportamentul excelent de pornire la rece asigură o siguranță optimă pentru ungere în faza de rulare la rece.
Datorită unei economii semnificative de combustibil, RAVENOL VMP SAE 5W-30 contribuie prin reducerea emisiilor la conservarea mediului. Uzura minimă prelungește durata de viață a motorului.
RAVENOL VMP SAE 5W-30 reduce la minimum frecarea, uzura și consumul de combustibil cu caracteristici excelente de pornire la rece.
Potrivit pentru intervale extinse de schimb de ulei, acolo unde este recomandat de producător.
Norme
ACEA C3, API SN; BMW Longlife-04, VW 504 00 / 507 00 (for Europe and Northamerica), MB-Approval 229.51, Porsche C30 (currently valid for PORSCHE Diesel cars, Cayenne V6 and all PORSCHE Hybrid cars); MB 229.31, Fiat 9.55535-S1
Aprobari
Audi/Volkswagen G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6, BMW 83 21 0 398 507, BMW/Mini 83 21 0 398 508, Mercedes Benz 000 989 89 01 10, Chrysler MS-11116, Audi Motorsport V31 748 026
L-am cumpărat acum un an, l-am pus in motor acum 4 luni și sunt încântat. Mașina mea este un Infiniti Q50s cu motor Mercedes 2.2d -OM651- și acum toarce ca o pisica: zgomotul s-a redus, vibrațiile sunt inexistente și consumul a scăzut cu aproximativ 0,5l la 100km. În ceea ce privește DPF-ul, pot spune că am observat că intră în modul de regenerare mult mai rar decât înainte iar AdBlue nu a mai cerut în ultimii 7000km, în condițiile în care ultima dată când am completat cu 5 litri a fost acum aproximativ 8500km. Mulțumesc dlui. Călin pentru recomandare. În mod cert voi continua să cumpăr 5W30 VMP de la dvs.
Răspunde