Garantia:
Toate produsele comercializare pe dmauto.ro vin insotite de facturasi bon fiscal.
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
Produsele comercializate de catre S.C. DOMENIILE MOCEAN S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)
In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.
Termenul maxim de remediere a garantiei este de 15 zile calendaristice.
Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:
- 24 de luni de la data livrarii pentru produsele de schimb.
- Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto(covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto(aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.
Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza - astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata.
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
- Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C. DOMENIILE MOCEAN S.R.L.
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj).
- Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul(ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare, etc).
- Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
- Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul)
- Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza
- In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la office@dmauto.ro data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB)
- NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul provine numai de la rulment).
EXCEPTII GARANTIE:
- Pentru acumulatorii auto, garantia se deruleaza prin service-urile agreate mentionate in certificatul de garantie care insoteste fiecare acumulator.
- Pentru anumite piese de schimb de origine(OE) procedura de acordare a garantiei este specifica fiecarui producator fiind necesara deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer al importatorului pentru constatarea defectului, garantia putand fi preluata de reteaua importatorului. In cazul in care reclamati un produs de origine in garantie va rugam sa ne comunicati acest aspect in scris la office@dmauto.ro pentru a va indica pasii specifici care trebuie urmati.
dmauto.ro nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata
- Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
- Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator
- Automobilul a fost folosit in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive etc.)
- Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura
- Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.
- Piesele prezinta o uzura normala (fireasca)
- Pentru acumulatorii auto, garantia se deruleaza prin service-urile agreate mentionate in certificatul de garantie care insoteste fiecare acumulator.
Returul: Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".
Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail office@dmauto.ro
- Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
- Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.
In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.dmauto.ro, sectiunea informatii/livrarea produselor) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului(ex.achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre masina(inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.
Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate.
Ulterior va vom comunica statusul returului.